24 June 2010

Aktiviti Sepanjang Cuti (n_n)

Mula-mula....start je cuti aku terus buat lesen kereta
Agak lambat aku buat lesen ni kerana kwn2 lain semua dah ada >_<
Dalam masa seminggu aku dah dapat lesen L.
Kemudian aku stop kejap kerana balik universiti semula
Aku wakil dlm acara tenis untuk MASUM.
Training yg memenatkan >< (standard lah..hahaha...)
Lepas seminggu training terus pergi UiTM Perlis sbb buat kat sana
Lepas tu, aku balik semula ke rumah & sambung balik buat lesen kereta
Dlm seminggu tu aku habis kan semua jam kreadit yg diperlukan.
Minggu seterusnya terus test jpj.
Alhamdulillah lulus :)
Owh ya, dlm ambil lesen P tu sempat gak pergi bercuti kat Pulau Pinang
2 hari 3 malam.
Minggu lepas balik kelantan.
Sepupu kahwin :)
Tolong mak sedara buat persiapan (sgt rapat sbb dari kecik selalu pergi rumah dia)
Hari sebelum perkahwinan tu, buat kerja byk kot >_<
Cari kayu api untuk masak
Buat tempat masak guna batu-bata
Paling special > aku buat labu sira (sejenis kuih)
2 periuk besar >_<>
Nenek tolong check je...aku yg tukang jaga api sbb api xleh besar sgt
Hasil nya memuaskan...habis licin hari kenduri tu =D
Hari ni baru je balik dari kelantan
Naik keretapi>ambil yg tempat tido
Best...hehe :D
(sepanjang cuti ni byk gak aku tgk wayang...hehe)
Tu saje setakat ni
Jumpa Lagi
Bye (n_n)

No comments:

Post a Comment